O vlivu moderních technologií, internetu a sociálních sítí na lidský mozek hovořil v rámci přednášky v prostoru Sněmovní 7 neurolog a ředitel Polikliniky na Národní Jan Stránský. Přednáška, po níž následovala dlouhá diskuse, nesla název Jak se mozek (ne)učí. Dotkl se i otázky učení ve školách – rigidní biflování je podle něj k ničemu. „Není důležité, aby žák věděl, kdy se narodil Karel IV., ale aby pochopil jeho význam,“ řekl. „Kdo ví, jak funguje učení, umí učit,“ řekl. Na otázku Našeho REGIONu, proč upřednostňuje, aby se děti učily s pomocí papíru než tabletu, odpověděl, že problémy, které tyto digitální technologie včetně mobilního telefonu způsobují, jsou různé.

Číst více

1 thought on “Neurolog Stránský: Dítě, které se učí z počítače, má horší výsledky, než to, které se učí z papíru a diskusí

  1. Dobry dem chtel bych se zeptat jestli bi ste mi mohl neco řict k teto dijagnozi,Hypomelasis of Ito vs. tyka se to 2lete dcery je hypotemicka a opoždena ve vyvoji nechody nesedi neplazi se a nemluvi bil bych rad o nakem zaveru protože jsme postoupili veškere vyšetreni vč magnetu a vše pořadku jsem zoufali rodič a chtel bych dospet k nejakemu vysvetleni tak vas strašne prosim a žadam jako otec jsem zoufali a nevim co dal .předem vam moc dekuji s pzdravem kraus

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *