Vážení klienti,

vítejte v naší poliklinice, která patří mezi nejvyhledávanější zdravotnická centra v České republice.

Od založení v roce 1993 byly v péči tohoto lékařského domu stovky tisíc pacientů.

Ředitelem polikliniky je MUDr. Martin Jan Stránský, MD, FACP, který je současně i primářem na Yaleské Univerzitě.

Nabízíme služby pro děti i dospělé s důrazem na mezinárodní standardy a hlavně na dialog s pacientem.

Kromě preventivní a akutní péče poskytujeme smluvní lékařské služby tuzemským i zahraničním společnostem a institucím působícím v ČR.

Jsme tu pro Vás.

motif

Partneři:
Časopis Přítomnost
pritomnost

NA OČKOVÁNÍ PROTI KLÍŠŤOVÉ ENCEFALITIDĚ JE NEJVYŠŠÍ ČAS

Nezařazené 2017-05-05
Žádné komentáře »

Nejen, že letos zaútočila klíšťata velmi brzy, jsou také hodně agresivní. Vyskytují se hlavně v trávě a keřích zhruba do jednoho metru výšky, a to nejen v listnatých či smíšených lesích a na loukách, ale zcela běžně i v městských parcích.  Vzhledem k vysokému výskytu infikovaných klíšťat je na území ČR tou nejvhodnější ochranou proti klíšťové encefalitidě pro děti i dospělé očkování. Vakcíny jsou vázané předpisem lékaře a aplikuje je lékař naší polikliniky.

Pokud jste s očkováním nezačali v zimě, je nejvyšší čas na tzv. zrychlené schéma. První dvě dávky budou aplikovány v rozmezí 14 dnů, třetí pak pět až dvanáct měsíců po druhé dávce. První přeočkování vás pak čeká za 3 roky, další po 3 nebo 5 letech v závislosti na vaší kondici a věku.

Očkování proto klíšťové encefalitidě

Pečujeme o UNYP

Nezařazené 2016-09-06
Žádné komentáře »

Poliklinika na Národní od nynějška pečuje o studenty, zaměstnance, profesory i absolventy University of New York in Prague, soukromé vysoké školy s akreditovanými bakalářskými a magisterskými programy.

logo_unyp_side

Tři týdny se u nás budou studenti z USA učit té nejlepší medicíně

Nezařazené 2016-07-11
Žádné komentáře »

Již po devatenácté  dnes v Praze odstartoval Prague Selective, největší mezinárodní vzdělávací program pro budoucí lékaře a jediný český program zařazený do mezinárodního katalogu International Health Medical Education Consortium Catalogue.

Od 11. do 29. července se američtí studenti stanou součástí českých lékařských týmů pečujících o ambulantní dospělé i dětské pacienty, o hospitalizované v nemocnicích a budou přítomni operačním zákrokům. Zkušenosti přitom budou získávat od odborníků, jako jsou např. v chirurgii prof. MUDr. Robert Lischke, Ph.D., v neurologii MUDr. Pavel Kršek, M.D., Ph.D., a doc. MUDr. Petr Marusič, Ph.D, v gynekologii doc. MUDr. Antonín Pařízek, CSc., a v infekčním lékařství MUDr. Petr Smejkal.

Odpoledne jsou pak vyhrazena seminářům a neformálním diskusím. Ve středu 13. července se studenti setkají s americkým velvyslancem v ČR Andrew H. Schapirem. S MUDr. Martinem J. Stránským budou studenti diskutovat o úspěšných a neúspěšných modelech systémů zdravotnictví používaných ve světě a s MUDr. Petrem Smejkalem zase proberou infekční onemocnění v souvislosti s uprchlíky či virem Zika.

Poslední den programu – v pátek 29. července, studenti absolvují písemnou a ústní zkoušku. Po jejím úspěšném složení získají certifikát a dva kreditní body z těch, které jsou předepsány konkrétní vysokou školou.

TZ_Prague Selective2016

Chraňte sebe i ostatní: Očkovací kalendář pro dospělé

Nezařazené 2016-02-25
Žádné komentáře »

Jediným povinným očkováním pro dospělé je proti tetanu. Ostatní jsou pouze doporučená, a to v závislosti na tom, kde pracujete, zda trpíte nějakým chronickým onemocněním  či na vašem věku. Očkování chrání nejen vás, ale v některých případech i lidi kolem vás. Poliklinika na Národní poskytuje většinu (všechna) doporučená očkování v České republice. Poradíme vám, která z nich jsou pro vás vhodná a potřebná, podáme vám srozumitelné informace o případných vedlejších účinkách, které však bývají krátkodobé a mírné. Pokud máte nějaké obavy v souvislosti s podáním vakcín, podrobně je s vámi prodiskutujeme. Aplikaci očkovací látky vám zaručíme bez zbytečného čekání.

Očkovací kalendář pro dospělé – 2016

Zubní lékař přijímá nové pacienty

Nezařazené 2016-02-01
Žádné komentáře »

Od února 2016 přijímá MUDr. Pavel Kukla nové pacienty  do své stomatologické praxe.

Objednávat se můžete na telefonních  číslech +420 222 075 121 nebo +420 777 290 358.

Je čas začít myslet na očkování do ciziny

Nezařazené 2016-01-23
Žádné komentáře »

Chystáte se na exotickou dovolenou nebo na obchodní cestu do zahraničí a nevíte, jaká očkování jsou nutná? Přijďte se poradit se svým lékařem.

Pro stanovení vhodného očkování je třeba posoudit cílovou destinaci a roční období, ale také délku pobytu, způsob cestování či současný zdravotní stav (chronická onemocnění, alergie). Důležitá je anamnéza s ohledem na předchozí imunizace, kontraindikace očkování, věk, pohlaví, případně těhotenství a imunitní stav. Pro správný efekt je podstatné načasování, protože některá očkování potřebují několik dávek.

Nejdříve ze všeho lékař zkontroluje úplnost a  platnost pravidelného očkování proti tetanu. Po jeho případném doplnění je nutné naplánovat povinná očkování, pokud nějaká země, do které se chystáte, vyžaduje. Nakonec přijdou na řadu očkování doporučená. Mezi nejčastější patří očkování proti virové hepatitidě A a B, břišnímu tyfu, meningokoku různých typů, vzteklině, klíšťové encefalitidě a chřipce. U osob starších třiceti let je při návštěvě endemických oblastí doporučováno přeočkování proti dětské obrně a záškrtu.

K povinným patří v současné době např. očkování proti žluté zimnici při cestách do zemí Afriky a Střední a Jižní Ameriky a meningokoku při cestách do Saudské Arábie.

Každý očkovaný dostane před cestou mezinárodní očkovací průkaz, v němž musí být uvedeno datum očkování, jméno lékaře a razítko, dále šarže vakcíny, případně samolepicí štítek z vakcíny. Samozřejmě nesmí chybět jméno očkovaného, jeho pohlaví, datum narození a podpis. Počítejte s tím, že při vstupu do země budete muset mezinárodní očkovací průkaz předložit. Při absenci kteréhokoli z údajů je však neplatný.

Poskytujeme nejen poradenství a očkování, ale i prevenci běžných onemocnění od „cestovatelského“ průjmu až po problémy s  časovým posunem.

Volná místa

Nezařazené 2015-12-27

Lékař:

Přijmeme praktického či interního lékaře na plný/částečný úvazek s nástupem od 1. 1. 2016 nebo po vzájemné dohodě.

Nabízíme: pracoviště s vysokou úrovní péče, perspektivní zaměstnání v zavedené ordinaci v centru Prahy, přátelský kolektiv.

Požadujeme: specializovanou způsobilost v oboru všeobecné praktické lékařství, případně vnitřní lékařství či anesteziologie a intenzivní medicína, anglický jazyk plynně – slovem i písmem.

Všeobecná zdravotní sestra:

Nabízíme: dohodu o pracovní činnosti,  pracovní dobu v poondělí až pátek od 8.30 hod. do 12.30 hod., příjemné pracovní prostředí, přátelský kolektiv,  zázemí stabilní a dynamické společnosti. Nástup ihned nebo po vzájemné dohodě.

Požadujeme: odbornou a zdravotní způsobilost a trestní bezúhonnost podle zákona č. 96/2004 Sb.,  osvědčení k výkonu povolání bez odborného dohledu – nutností, flexibilitu a chuť učit se novým dovednostem, schopnost pracovat samostatně i v týmu, znalost anglického jazyka – výhodou, ale ne nutností.

Nabídky s profesním životopisem zasílejte na e-mailovou adresu: poliklinika@narodni.cz.

Očkování proti chřipce

Nezařazené 2015-11-09
Žádné komentáře »

Chřipka jako virové infekční onemocnění je vysoce nakažlivá, postihuje všechny věkové skupiny a může vyvolat epidemie až pandemie. Ještě je však čas nechat se proti ní oočkovat. Vakcín máme dostatek, neváhejte se proto objednat, jsme tu pro vás každý den od 8:30 do 17:00 hodin.

Chřipka je prudký zánět dýchacích cest, který se po uplynutí inkubační doby, tj. 12-48 hodin, projeví rychlým nástupem horečky, třesavkou, velkými bolestmi hlavy, svalů, kloubů a pocitem těžké schvácenosti. Někteří nakažení mají nutkání na zvracení, děti dokonce často zvrací, trpí spavostí, omámením až halucinací, takže někdy bývá vysloveno podezření na zánět mozkových blan. Suchý, dráždivý kašel, který vždy doprovází chřipku, popřípadě i bolest za hrudní kostí, se u některých pacientů dostaví hned na počátku nemoci, u jiných o něco později. K nejčastějším komplikacím patří zápal plic, zánět vedlejších nosních dutin, zánět středního ucha apod. K vzácným komplikacím patří zánět centrálního nervového systému nebo srdce. U dospělých lidí, kteří již trpí nějakou chronickou chorobou, chřipka jeho průběh často zhoršuje. Malé děti a senioři jsou nejohroženější skupinou z důvodů komplikací plynoucích z onemocnění chřipkou, pro které často bývají hospitalizováni.

Centrum zdravotní péče o hudebníky

Nezařazené 2015-02-24
Žádné komentáře »

V prostorách polikliniky sídlí unikátní Centrum zdravotní péče o hudebníky, které poskytuje první program specializované prevence a léčby onemocnění, kterými trpí až dvě třetiny profesionálních hudebníků a studentů hudebních škol. Zakladatelem centra je MUDr. Martin Jan Stránský. Je nejen sám hudebníkem, ale jako neurolog zavedl specializovanou péči pro hudebníky v USA ve spolupráci s Yaleskou univerzitou.

Návštěva specializovaného centra je vhodná nejen pro umělce s dlouholetou praxí, ale také pro studenty a začínající hudebníky, kteří si teprve vytvářejí správné návyky. V léčbě se zaměřujeme zejména na specifické zdravotní problémy, jako jsou bolesti páteře, tzv. „overuse syndrom“ (syndrom nadužívání), křeče prstů a rukou, slabost svalstva/dýchání, stresové syndromy a dystonie (nekontrolovatelné pohyby).

Prague Selective opět v Praze

Nezařazené 2014-07-14
Žádné komentáře »

Sedmnáctý ročník prestižního vzdělávacího programu Prague Selective opět zaplnil pražské nemocnice. Účastní se jej bezmála devadesát zahraničních studentů medicíny, šest významných pražských nemocnic a Poliklinika na Národní.